[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Slackware 9.0 + kontrola uruchomionych usług

From: Gomez Adams <rodzina_adamsow_malpka_noshit.poczta.gazeta.pl>
Date: Wed Aug 18 2004 - 21:25:42 CEST

Witanko,

Postawiłem Slacka na starym IBM'ie (P100 + 48MB RAM).
Komputer działa w siecie wyłącznie jako SAMBA
serwer (i bardzo dobrze sobie z tym radzi).
Brakuje mi jednak narzędzia do kontroli uruchomionych usług.
Przeglądałem pliki konfiguracyjne a katalogu /etc ale moje lenistwo
skłania mnie do jakiegos kompleksowaego rozwiązania. Ręcznie musiałem
wyłączyć wszystkie zbędne usługi poza SAMBĄ.
Czy w Slacku jest jakies wspólne dla wszystkich usług narzędzie
konfiguracyjne (chciałbym jeszcze wyłączyć kilka rzeczy) ?
Chodzi mi o start/stop/status usługi.
Przyzwyczaiłem się do Mandarynkowych rozleniwiających nakładek :D

R.

--
Gomez Adams
RH/Knoppix/MDK Linux user :-)