[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Fri Jul 09 2004 - 17:46:57 CEST

Dominik L. Borkowski wrote:

> ahh, wiec nie masz konkretnych dowodow. ciekawe...
mam, kolesie to zrobili i napisali (dowod to nie tylko to co sam zrobisz, a
jesli sie przy tym upierasz to nie znasz definicji dowodu)

> tak, oczywiscie, nigdy prasa nie klamie. oczywiscie...
dalczego od razu zakladasz ze w tym przypadku prasa klamie ??
Linux+ nie jest brukowcem

> z mozliwoscia kompilowania wiaze sie takze zmniejszenie wydajnosci, jesli
> dana osoba nie wie co robi.
to przypadek extremalny/zadki
nie bierzemy tu takiej mozliwosci pod uwage, takie osoby o ktorych piszesz
chyba nie uzywaja linuxa (co najwyzej wlasnie windows)
nie znam osoby uzywajacej linuxa ktorej pojecie i umiejetnosc wykonania
poprawnej konfiguracji i kompilacji bylyby obce

> nie. rezultat to nie nastepstwo mozliwosci. rezultat to mozliwosci
> polaczone z checia i robota. to, ze masz plan na budowle domu, nie znaczy,
> ze automagicznie dom sie sam zbuduje. nie myl konceptow.

nie myle ja napisalem sens ty dodales szczegoly ktore przyjmujemy za
oczywiste (osoba ktora od lat siedzi w linuxie nie nalezy do takich co nie
potrafi sobie czegos poprawnie zbudowac)