[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: przeniesienie systemu

From: Tomq <tomq_malpka_nie.mam.maila.pl>
Date: Tue Jul 13 2004 - 14:54:33 CEST

Hubertus wrote:

> mam obecnie słaby komputer (P200MMX 64 ram) i mały dysk (8 GB) ale za to
> dobrze skonfigurowany system slackware 9.1
> kłopot w tym ze chce przesi±¶ć się z tego rupcia na lepszy (C950 256 Ram)
> z dużym dyskiem (80GB)
> oraz również przesi±¶ć się na Slackaware 10
>
> zainstalowałem system na nowym komputerze ale
> niestety nie ja stawiałem ten poprzedni system i nie jestem zbyt biegły co
> do czego
> chciałbym zachować obecne ustawiania systemu:

> domena - dns
> wirtualne domeny

zapewne /etc/named.conf, /var/named/*

> poczta i wirtualne

np. /etc/postfix/*
/etc/aliases
Dla innych mta nie wiem.

> WWW i wirtualne

Skopiuj sobie /etc/apache, potem w /etc/apache/httpd.conf sprawdz gdzie lezy
strona - opcja DocumentRoot i tez skopiuj.

> php

/etc/apache/php.ini, httpd.conf juz masz skopiowane

> mysql

Nie pamiętam.

> squid

/etc/squid.conf lub /usr/local/squid/squid.conf, lub po prostu squid.conf
tam gdzie go masz. Oprócz tego jakie¶ czarne i białe listy które
wykorzystujesz do swoich acl.

> samba

/etc/samba/smb.conf, /etc/samba/smbpasswd

> firewall

zapewne /etc/rc.d/rc.firewall
Do tego /etc/rc.d/rc.local
Pewnie to nie wszystko, bo może o czym¶ zapomniałem, ale to dopisz± kolejni
mówcy :-)
Generalnie ¶cieżki u Ciebie mog± być inne, ale pliki powinny być takie.

--
pozdrawiam,
Tomq