[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

przeniesienie systemu

From: Hubertus <hubert_malpka_remaps.wirtualny.dzierzoniow.pl>
Date: Tue Jul 13 2004 - 02:28:24 CEST

mam obecnie słaby komputer (P200MMX 64 ram) i mały dysk (8 GB) ale za to
dobrze skonfigurowany system slackware 9.1
kłopot w tym ze chce przesiąść się z tego rupcia na lepszy (C950 256 Ram) z
dużym dyskiem (80GB)
oraz również przesiąść się na Slackaware 10

zainstalowałem system na nowym komputerze ale
niestety nie ja stawiałem ten poprzedni system i nie jestem zbyt biegły co
do czego
chciałbym zachować obecne ustawiania systemu:
domena - dns
wirtualne domeny
poczta i wirtualne
WWW i wirtualne
php
mysql
squid
samba
firewall

wiem ze większość ustawień leży w etc
ale są również ustawiania w var itd.

proszę o szeroką pomoc abym mógł przesiąść się w miarę bezboleśnie
Hubert