[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Fri Jul 09 2004 - 02:22:51 CEST

On Thu, 08 Jul 2004 19:27:31 +0200, toka wrote:

> zle odebrales to :"hmm nic takiego nie powiedzialem" odnosi sie do tego ze
> nie powiedzilem ze ten Windows nie jest taki zly... wlasnie nie mowie ze
> nie jest taki zly - bo IMHO jest.. a spor jest oto w jakim stopniu

Znowu masz problem z rozumieniem tekstu pisanego:

Sydney: "próbujesz nam wmówić, że Windows jest strasznie zły; ale
dostrzegliśmy zdanie, na podstawie którego możemy przyjąć że jest
inaczej"
Ty: "nic takiego nie mówiłem [w domyśle: że Windows jest strasznie zły]"
Sydney: "O proszę, napisałeś: 'Windows śmierdzi $, [...], najbardziej
gówniany system [...]'"
Ty: "Nie powiedziałem że Windows nie jest zły. Wręcz przeciwnie.
Uważam, że _jest_ zły".

Z mojej strony EOT. Z doświadczenia wiem, że niekarmione trolle
wymierają - i będę starał się do tego przyczynić.

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl