[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Kilka pytan o jaderko?

From: [ND]Quasi <quasi_malpka_nd.e-wro.pl>
Date: Sat Jul 10 2004 - 10:50:41 CEST

Witam,

    Mam pytanie dotyczace kompilacji jądra.

    Jakie jego cześci pominny być kompilowane jako modułu, a jakie
wkompilowac w jadro... z moich doswiadczen :).. wiem ze wszytko co
odpowiedzialne jest za typy partycji musi byc wkompilowane w jajko.. a to co
jest zwiazane z karta dzwiekowa ma byc jako modul... w tym pytaniu chodzi mi
jak najbardziej o strone uzytkowa (kompa sluzy do wszystkiego - gry, filmy,
muza czy udostepnianie "neta")... czekam na wasze opinie.

--
   Pozdrawiam

         Quasi KoRN'eljusz