[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Sun Jul 04 2004 - 18:08:30 CEST

Fidodido wrote:

> To zależy jeszcze o czym konretnie myślisz?
> Bo np. taka java to na pewno działa dużo wolniej (a już nie mówiąc o
> zasobożerności - wykorzystuje procka w ok. 60% - i to ma być ta
> wydajność?)
no ja ostatnio mialem przyjemnosc koszystac z Java SDK w polaczeniu z
Eclipse i stwierdzam ze pod linuxem chodzi to duzo lepiej niz pod
windows-przynajmniej tak bylo w moim przypadku, zalezy jaki kto ma
komputer, ale nie powiesz mi chyba ze to windows jest tym systemem co to
jest robiony pod slabsze platformy ;P

> Taaaa, nie ma to jak koloryzować ...
nie koloryzuje, moze masz nieaktulne info na ten temat

> Da się da. Win2000 na przykład. Polecam i to bardzo - jak narazie jest
zanim ostatecznie wrzucilem na desktopa linuxa korzystalem z win2k i moze
jest to w miare najstabilniejszy system z rodziny windows no ale nie do
pewnych granic i potwoerdzam ze u linuxa ta granica siega duzo dalej!