[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Pakiety binarne Evolution

From: Paweł Kot <pkot_malpka_chlajnugza.kicks-nospam-ass.org>
Date: Wed Jun 30 2004 - 00:56:39 CEST

Hej,

Jakby ktoś odczuwał potrzebę posiadania Evolution w swoim Slackware oraz a)
nie miał chęci tego kompilować b) nie odpowiadają mu inne gotowe pakiety
(np. z dropline), to przygotowałem zestaw pakietów z Evolution 1.5.9.2 dla
Slackware current sprzed miesiąca (raczej będą działały na 10.0). Do
każdego pakietu jest dołączony SlackBuild i źródło, więc można samemu
przebudować. Pakiety Evolution zbudowane są *bez* obsługi LDAP.

Pakiety dostępne sa pod adresem
ftp://ftp.slackware.pl/pub/slackware/packages
Interesujące pakiety to:
 - evolution
 - evolution-data-server
 - gal (jest w innej wersji niż slackowy)
 - gnutls
 - gtkhtml (jest w innej wersji niż slackowy)
 - libgcrypt
 - libgpg
 - libsoup
 - libtasn1
 - opencdk
Należy zainstalować wszystkie pakiety i jeszcze mnóstwo tałatajstwa
gnomowego. Pakiety wymagają jeszcze troszkę dopracowania, żeby naprawdę
były ładne, ale u mnie działa bez problemu.

Pakiety gal i gtkhtml nie powinny kolidować z tymi z oficjalnej dystrybucji,
ale mogło mi się coś nie udać. Nie przewiduję udzielania supportu dla tych
pakietów, ale wszelkie uwagi są mile widziane.

pozdrawiam,
pkot
--
Paweł Kot