[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Co to jest??? KDE-i18n-pl problem

From: Piotr C. <piotr_malpka_not4spam.mabanana.com>
Date: Wed Jun 30 2004 - 00:51:45 CEST

Witam,

Pisałem kiedyś (miałem Slacka 9.1 + KDE 3.1 PL) o dziwnym problemie - w
KNode przy załączonym filtrze (wątki nieprzeczytane), przy zmianie
przeglądanej grupy, okno programu powiększało się nieco poza ekran,
ciągle musiałem zmaksymalizować. Zainstalowałem troche nowszą wersję
(po angielsku już) i było OK.
Po czasie zrobiłem upgrade do Slacka 10 - KDE 3.2. Wszystko oczywiście
było już po angielsku. Działało. Właśnie wgrałem pakiet KDE-i18n-pl
(polonizacja do nowego KDE) i... ten sam problem. Odinstalowałem -
OK.
Przeglądając na groups.google swoje posty na tej grupie, trafilem na
moje żałosne próby z linuksem w 2001r. (Mandrake 8 traktopel). Już tego
nie pamiętam, ale widzę, że pytałem o podobny problem - również przy
załączonym filtrze okno KNode wyp...ło poza ekran, wówczas "o 30%",
teraz mniej. Ale jednak. Zupełnie inny sprzęt wówczas miałem.

Any idea?

P.
--
Linux Slackware