[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Spawarka - pomóżcie!

From: Patryk <patrykx_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Wed Jun 23 2004 - 09:35:33 CEST

Piotr C. wrote:

> Witam,
>
> Zupgradowałem sobie swaretem Slacka do -current. Ponieważ pojawiły się
> pewne problemy, również skompilowałem nowego kernela - 2.6.7. No i jest
> problem - ekran ma 60Hz. Rozdzielczo¶ci, kolory - OK, tzn. mam 1024x768 w
> czym¶ więcej niz 256 kolorów ;-). Ale tak nie da się pracować! Karta - S3
> trio 3D (AGP). W menuconfig kernela brak było modułów do kart S3. Xfree
> skonfigurowane chyba prawidłowo, tzn. wybrałem monitor o wysokich
> parametrach i moj± kartę (dokładnie ten sam chipset). Poprzedni kernel
> [...]

moim zdanie jesli zostawiles porzedni Xf86Config nic nie powinno sie zmienic
moze swarteem zaktualizowales XFree86 na Xorg ?
do niego jest inny plik konfiguracyjny, chyab /etc/xorgconfig albo jakos tak

jadro chyba niema nic do tego, w nim kompilujesz najwyzej framebuffera oraz
drm (do grafiki 3d)

--
Patryk