[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Spawarka - pomóżcie!

From: Piotr C. <piotr_malpka_not4spam.mabanana.com>
Date: Wed Jun 23 2004 - 01:57:57 CEST

Witam,

Zupgradowałem sobie swaretem Slacka do -current. Ponieważ pojawiły się pewne
problemy, również skompilowałem nowego kernela - 2.6.7. No i jest problem -
ekran ma 60Hz. Rozdzielczo¶ci, kolory - OK, tzn. mam 1024x768 w czym¶
więcej niz 256 kolorów ;-). Ale tak nie da się pracować! Karta - S3 trio 3D
(AGP). W menuconfig kernela brak było modułów do kart S3. Xfree
skonfigurowane chyba prawidłowo, tzn. wybrałem monitor o wysokich
parametrach i moj± kartę (dokładnie ten sam chipset). Poprzedni kernel
pochodził ze standardowej dystrybucji 9.1, nie był zmieniany. Co mogę
zrobić w tej sprawie?

P.
--
Linux Slackware