[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: [Lamer] Jak zainstalowac linuxa z hdd

From: Fidodido <fidodido_malpka_npnet.org>
Date: Sat Jun 12 2004 - 18:10:13 CEST

Dnia sob, 12 cze 2004 o 17:58 GMT,
 w artykule <caf9d2$s3c$1@nemesis.news.tpi.pl>,
 Adrian S. <adriansocho__@tlen.pl> napisał(a):

> jeszcze
>
> po pierwsze obrazy tych dyskietek są na pierwszej płycie
> instalacyjnej. Po drugie żeby zainstalować Slacka 9.1 to w zasadzie
> potrzebne są dwie płyty, reszta to źródła które równie dobrze można
> zassać z sieci.

z tego co pamiętam to ja zainstalowałem slack'a używając tylko pierwszej
płyty, tylko wtedy masz tekstowy system. Z drugiej jednak strony resztę
(jakiegoś ulubionego WM'a) można doinstalować z sieci i od razu będzie
aktualny, więc chyba jest to lepsze rozwiązanie...

--
system: Debian Sid on kernel: 2.6
Pozdrowionka