[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: [Lamer] Jak zainstalowac linuxa z hdd

From: Adrian S. <adriansocho___malpka_tlen.pl>
Date: Sat Jun 12 2004 - 17:58:48 CEST

LukaS wrote:
> To jak juz byles taki mily i odpowiedziales to odpowiedz moze
jeszcze
> na pare pytan :) - sciagnalem wersje 9.0 bo na 1 cd jest = mniej
> miejsca na dysku - dysk 2 giga
> Najpierw sproboje zainstalowac w pc i przelozyc. Ale jezeli to sie
> nie uda to jak zrobic te boot diskietki ??

po pierwsze obrazy tych dyskietek są na pierwszej płycie
instalacyjnej. Po drugie żeby zainstalować Slacka 9.1 to w zasadzie
potrzebne są dwie płyty, reszta to źródła które równie dobrze można
zassać z sieci.

A jak zrobić dyskietkę z obrazu ?
  dd if=plik_obrazu.img of=/dev/xx
 gdzie xx to fd0 jeśli obraz 1,44 MB i np. fd0u1680 jeśli 1.68 MB.
 a pod windowsem programik rawrite, można mu podać parametry w linii
poleceń ale można go odpalić i się zapyta o co trzeba.

 BTW, ktoś wie jak rawrite'em nagrać te większe obrazy dyskietek ?

--
Adrian S.
  Administrator sieci szeregowcowej na cztery kompy <ROTFL>