[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: inetd a proftpd

From: Marcin ``MySZ`` Sztolcman <msztol_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Sat May 01 2004 - 17:21:06 CEST

Nastał dzień boży sob, 01 maj 2004 o 15:02 GMT,
gdy misiek ośmielił się wstukać:

> mam sobie proftpd jako standalone ( <--tak chcem ) ale nie moge go
> wystartowac automatycznie poniewaz od razu po reboot'cie serwera uruchamia
> sie inetd na porcie 21 , wiec aby uruchomic proftpd musze skillowac inetd

a moze chociaz sprawdz do czego inetd sluzy ? gdzie ma pliki
konfiguracyjne, i takie tam ? podpowiem nieco : /etc/inetd.conf

> inetd znika , pytanie jeszcze po jakiego ten inetd jest na tylu portach o
> takim samym numerze procesu.

albo nie rozumiem do konca o czym piszesz, albo Ty na serio nie wiesz do
czego sluzy inetd. albo wyjasnij dokladnie, albo man inetd...

        MySZ

ps. jesli uzywasz kompa na desktopie, to inetd w ogole nie przydaje sie
specjalnie.. ja nawet nie mam zaisntalowanego ;)
co innego serwer - tam wiecej zastosowan sie do niego znajdzie :)

--
[ Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: news { at } urzenia { dot } net ]
[ http://mysz.ath.cx :: http://czasopismo.pl ]