[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: nieśmiertelne fonty i KDE

From: Corvin <corvin.dun.wytnij.to_malpka_wp.pl>
Date: Wed Apr 21 2004 - 21:20:22 CEST

To jeszcze parę rzeczy można sprawdzić zobacz czy masz ścieżkę do fontów
w /etc/fonts/ tam są pliki conf, zmiany mozęsz dokonywać w local.conf.

Ponadto wydaj polcenie fc-cache -v -f
a poźniej ldconfig -v zobacz czy nie masz problemu z libfontconfig.

> Już nie mam nawet pomysłów co można jeszcze zrobić...
xfree86-fonts-scale-4.3.0-noarch-2

Aktualnie:

xfree86-4.4.0-i486-2
xfree86-fonts-misc-4.4.0-noarch-1
xfree86-fonts-scale-4.4.0-noarch-2

Reczywiście X'y zachowują się jakby tej czcionki nie było.
Myślałem, że to tylko błąd KDE, ale gdy dokladniej sprawdziłem
okazało się, że nie tylko... Brak tej czcionki dotyczy to całych X'ów...

Co do uprawnień to sprawdzałem kilka razy katalogi z czcionkami,
dla pewności dałem chmod 644 dla wszystkich czcionek i nic.
Więc to wina uprawnień raczej nie jest (poza tym na koncie roota
jest to samo).

Co do obecności samej czcionki:
pakiety z czcionkami instalowałem już kilka razy, próbowałem
te od xfree86 4.3.0 jak i od 4.4.0, i przez cały czas nie widzi tej
czcionki :-/

Próbowałem kilka razy przeistalować całe X'y 4.4.0, 4.3.0
i efekt ciągle ten sam... :-/

Mnie najbardziej dziwi to, że do czasu instalacji czcionek 100dpi
wszystko było OK. Dopiero potem X'y "zgubiły" czcionkę Misc Fixed.

Już nie mam nawet pomysłów co można jeszcze zrobić...
Przecież musi być jakiś inny sposób niż reistalacja całego systemu...
Z powodu jednej czcionki byłoby to aktem desperacji, który chyba
zaraz uczynię :-(

--
Pucek
pucek7[małpa]o2[kropka]pl