[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: polskie fonty w Xach - KDE

From: Grabek <grabek_malpka_ww58.internetdsl.tpnet.pl>
Date: Wed Apr 21 2004 - 21:05:33 CEST

Grabek wrote:

> Siemanko!!!
> mam problem - konsole mam spolszczon ale niektore listeki w Xach za chiny
> nie chca sie spolszczyc :( mogly mi ktos pomoc- przeszukalem juz rozne
> how-to i nic - googlowalem tez sporo - zadne porady nie pomagaja :(
>
> slack 9,1 i KDE z tej dystrybucji do tego proba spolszczenia wedlug http:/
> www.slackware.com.pl/porady.php?id_porady=22
>
> hilfe....
>
> Grabek
<errata>
w powyzszych poradach pisze co nalezy ustawic w Centrum Sterowania ->
Ustawienia wlasne i w zakładce `Kraj i jezyk` - wybieramy:
    Kraj: Polska
    Jezyk: Polski
sek w tym ze nie mam do wyboru jezyka polskiego - tak jakby po
zainstalowaniu pl-xwindow system nie widial wogole tego pakietu :(

czy ktos wie co robie zle?

Grabek