[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: drukarka...

From: Jacek K. Błaszkowski <cdlxxvi_malpka_NOSPAM.ds2.pg.gda.pl>
Date: Sun Apr 18 2004 - 13:15:32 CEST

Et circa horam Sunday 18 of April 2004 10:24, clamavit Jiro:

> mam tylko jedna drukarke... ale po ustawieniu wszystkiego(przynajmniej
> tego co jest opisane w gazecie dolaczonej do slacka 9.1) wydrukowalo mi
> strone testowa, ale nic innego nie chce tzn. mam napis preparing to
> print... i nic sie nie dzieje :|
> Probowalem tez ustawic moja drukarke jako defaultowa przez lpoptions ale
> to nic nie daje :|

A dokąd prowadzi u Ciebie link /usr/bin/lp? AFAIR Slackware standardowo
ustawia go na lpr-lprng; trzeba skasować i zrobić symlink lp-->lp-cups.
Wówczas w OpenOffice ustawiasz drukowanie przez lp - i powinno działać.

Pozdrawiam, jkb

--
"Drugiej próby samobójstwa - jakieś trzy lata później - Koslowski nigdy nie
podjął. Dostatecznie wcześnie dowiedział się o pożałowania godnym losie