[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: drukarka...

From: Jiro <jiro_malpka_o2.pl>
Date: Sun Apr 18 2004 - 10:24:26 CEST

Dominik L. Borkowski wrote:
> Jesli masz tylko jedna drukarke, to openoffice moze kozystac z komendy lpr,
> przy uzyciu cups. Nie musisz jej wtedy wybierac. Jesli masz kilka drukarek,
> lpoptions -d <nazwadrukarki> ustawi ci ja jako domyslna.
mam tylko jedna drukarke... ale po ustawieniu wszystkiego(przynajmniej
tego co jest opisane w gazecie dolaczonej do slacka 9.1) wydrukowalo mi
strone testowa, ale nic innego nie chce tzn. mam napis preparing to
print... i nic sie nie dzieje :|
Probowalem tez ustawic moja drukarke jako defaultowa przez lpoptions ale
to nic nie daje :|