[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Neostrada + i SLACKWARE

From: Darekwaw <darekwaw_malpka_gimsat.pl>
Date: Wed Apr 14 2004 - 23:41:33 CEST

Witam

Mam pytanie jeśli można

Mam podpięty modem(router) PLANET ADE3000, do niego na adresie 10.0.0.3
siedzi sobie serwerek na SLACKWARE

Czy znacie jakiś sposób aby odczytać adres IP jaki aktualnie jest przypisany
dla mnie przez Neostradę +

Serwer jest wyłaczany na noc co oznacza, że codziennie neostrada dostarcza
do Routera (też wyłaczanego) nowy numer IP

Jak na razie mam to rozwiązane tak, że komp wysyła automatycznie maila do
mnie na jakąś zewnętrzną skrzynkę i tam mam adres IP który włąśnie został
przydzielony nadawcy tegoż maila.

Le jak zrobić by sam serwerek wiedział jaki IP jest po zewnętrzej stronie
Routerka

Sorki jeśli namieszałem w tłumaczeniach ale chciałem wyjaśnić moją sytuację.