[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Skretka Kabel Napiecie 220

From: Darekwaw <darekwaw_malpka_gimsat.pl>
Date: Wed Apr 14 2004 - 23:35:07 CEST

Użytkownik "czester" <czester@kosiarze.one.pl> napisał w wiadomości
news:c4jbsq$sgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> mam ptanie mam serverek na slacku ,ale nie oto chodzi, chodzi mo o to jak
> moge puscic napięcie 220 do switcha kablem sieciowym
>
> skretka ma 8 zył a net wykozystuje 4 to które mozna wykozystac na
napiecie,
> wiem ze jest to mozliwe, Ale niewiem jak sie zato zabrac
> Pozdrawiam

Powiem ci kolego jedno - nik by mnie nie namówił na tak idiotyczny pomysł.
Nie spał bym w nocy i myślał przebiło czy spaliło z przegrzania te przewody.
Koszt zakupu oddzielnego kabla zasilającego będzie o wiele mniejszy niż
zakup komputerów podpiętych do tak zasilonego "rozdzielacza"

SZCZERZE ODRADZAM TAKIE ZABAWY