[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: najnowsze xfree

From: maciek kanski <nie.dorobilem_malpka_sie.maila>
Date: Sun Mar 28 2004 - 16:11:08 CEST

Corvin wrote:
> B. możliwe. A powiedz mi taką rzecz czy masz currenta? Wszystkie nowe
> paczki?
Tak. Co więcej, skok 9.0 -> current odbył się bezboleśnie (bo zrobiłem
wszystko jednorazowo). Oczywiście trochę w /etc musiałem ręcznie
pogrzebać, ale w kwestii Xów to było wyłącznie dodanie jednej ścieżki do
/etc/fonts/fonts.conf (windowsiane fonty trzymam w niestandardowej ścieżce).
I co może być przydatne: podanie tej ścieżki (do TrueType) w XF86Config
nic nie dawało, musiałem dodać do tych fontów.

Pzdr

P.S. musiałem też przekompilować własnoręcznie instalowany soft, m.in.
OpenOffice i mozillę