[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: hp710c

From: Grzegorz 'Gunman' Kempa <gunman_newsCut_This_malpka_And_Thisgazeta.pl>
Date: Mon Mar 22 2004 - 21:37:48 CET

Dnia 2004-03-22 15:58, Kaja Puto napisał(a):

> jezeli potrzeba wczesniejsze, to walic do mnie osobiscie;)

Nie potrzeba. Już chyba wiem gdzie jest problem.

Odpalasz konfig cupsa w ulubionej przeglądarce.

Printers -> Add printer -> wpisujesz hasło -> wypełniasz pole Name: ->
-> Continue -> Z listy rozwijanej Device: wybierasz Paralell Port #1 (nie
ipp!!)-> a dalej tak samo jak wcześniej :)

Twój błąd polegał na tym, że wybierałaś ipp zamiast Paralell Port #1. Jeżeli
na tej liście go nie ma, oznacza to, że musisz wkompilować jego obsługę w kernel.

PS. Pisałem na gg, ale milczałaś.. ;PP ;)

--
Grzegorz 'Gunman' Kempa
Registered Linux user #299333