[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: hp710c

From: Kaja Puto <kamjutka_malpka_o2.pl>
Date: Mon Mar 22 2004 - 15:58:44 CET

Użytkownik Grzegorz 'Gunman' Kempa napisał:

> Hmm.. U mnie działa ;P ;) Slack 9.1 + 2.4.25-grsec + HP820Cxi (pnm2ppa
> 1.12).
> Spróbuj ustawić w /etc/cups/cupsd.conf poziom logowania na debug albo
> debug2, potem killall -HUP cupsd i wklej wszystko co wywala w logi
> (/var/log/cups/error_log) przy próbie drukowania str. testowej. Spróbuję
> pomóc.

hmm nie do konca wiem co mam wkleic, bo tego ta kupe jest;)

wlozylam na jakis serwer z tej minuty w ktorej probowalam wydrukowac
strone.:

http://jezycjadka.w.interia.pl/cupserror.txt

jezeli potrzeba wczesniejsze, to walic do mnie osobiscie;)
pozdrawiam

--
Kaja "kamjutka" Puto (InLoveWithAxlRose)
gg:432152 kamjutka@o2.pl