[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: zrodla iptables

From: Slawek <slwkk_malpka_alternatywa.net>
Date: Mon Mar 22 2004 - 09:55:50 CET

On Mon, 22 Mar 2004 03:02:35 +0100
"n-sacz" <8143@nospam.wp.pl> wrote:

> To wszystko.
> Moze sie okaze, ze faktycznie trzeba bedzie kompilowac jajo, ale w
> opisie nic o tym nie ma.

Jak ja robilem ipp2p to mialem w menuconfig opcje do zaznaczenia dot.
ipp2p dlatego obawiam sie, ze rekompilacja jest niezbedna... poza tym na
stronie ipp2p masz w dziale download ipp2p patches i krotka instrukcje

Patching is done by going to the Linux kernel directory ("cd
/usr/src/linux" for example) and executing "patch -p1 < patch_file"

Nakladanie patchy na kernel bez jego rekompilacji jest bez sensu,
wiec... :-)

Reasumujac.. ja rekompilowalem.. nie jestem pewien czy da sie to
ominac..

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167