[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: zrodla iptables

From: n-sacz <8143_malpka_nospam.wp.pl>
Date: Mon Mar 22 2004 - 03:02:35 CET

Użytkownik "Slawek" <slwkk@alternatywa.net> napisał w wiadomości
news:20040321184844.398ba074@sk_desk.alternatywa.net...

> O ile wiem to ze slackiem nie dostajesz zrodel iptables, poza tym do
> ipp2p trzeba kernel rekompilowac, same zrodla nie wystarcza ;-) Jedyne
> rozsadne rozwiazanie to ftp.netfilter.org sciagnac ipables, pom, pozniej
> z kernel.org kernela, ipp2p i zabawa w rekompilacje / instalacje
> calosci...

Rekompilować jajo ? w opisie ani słowem o tym nie jest wspomniane :-O

Są tylko 4 kroki postepowania:

1. Zmienic w makefile sciezke do zrodel kernela, zrodel netfiltera
2 kompilacja (ipp2p)
3 przekopiowanie pliku, ktory sie utworzy po kompilacji ipp2p do jakiegos
tam katalogu (nie pamietam teraz jakiego)
4 punkt to juz zabawa z regulkami

To wszystko.
Moze sie okaze, ze faktycznie trzeba bedzie kompilowac jajo, ale w opisie
nic o tym nie ma.

Ps. jajeczko mam nowsze zainstalowane niz standardowo w tej wersji slacka -
wrzucilem 2.4.25, mam źródla.