[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: system domowy

From: Riot777 <riot777_malpka_nospam.phreaker.net>
Date: Fri Feb 20 2004 - 23:19:37 CET

On Sat, 10 Jan 2004 13:01:46 +0100, e (inny ;) ) wrote:

> ja np. za chwileczke zaczne instalacje slacka na domowym komputerze. mysle,
> ze ma taka opinie ze wzgledu na trudnosci z poprawnym ustawieniem go na
> poczatku...ale nie wiem.

Przesadzasz to ze nie ma graficznych kofnfuguratorow i autokonfiguratorow
(nie wlaczajac hotpluga ofcourse) w niektorych sprawach to nie znaczy ze
jest trudny wrecz przeciwnie jest przejzysty. A jesli chodzi o slacka do
domu przeszlem na Slackware juz jakis czas temu kompletnie i doszlem do
konkluzji ze slack jest jak scyzoryk szwajcarski a raczej w tym przypadku
szwedzki ^^ zawsze ma to czego user moze potrzebowac. Slack jest
elastyczny i to jest jego glowna zaleta wiec nie sadze ze powinno go sie
zamykac w ciasnych ramach systemu na serwer or so.

Pozdrawiam Riot777
--
This post was sent by Riot777
Linux Registered User #252508