[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: system domowy

From: _przee_ <_przee__malpka_go2.pl>
Date: Sat Jan 10 2004 - 15:45:53 CET

Mishek mowi ze:

> Jestem ciekaw waszych opini na ten temat.

IMHO Slack jest dobry na domowy komputer tak, jak każda inna dystrybucja.
Ale myśle też, że potrzeba do niego stałego dostępu do internetu. Sam się
o tym przekonałem niejednokrotnie, zwłaszcza jak chciałem sobie cos
zainstalować ze źródeł i okazywało się, że musze przy okazji dołożyć
jakieś brakujące biblioteki lub inny program. Chociaz bez internetu też
można sobie poradzić, ale to już nie to samo.

PS To mój pierwszy post na tą grupę, więc witam wszystkich :-)

pozdr
przemek

--
RLU #293434