[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Szpiegowanie na linux - nagrywanie dzwieku

From: Krzys-iek <admin.a.krionix.ten>
Date: Sat Feb 14 2004 - 15:15:18 CET

Witam

Kolejny problem :)

czy znacie cos takiego:

odpalam z SSH w konsolce, to cos dziala w tle i rejstruje dzwiek z mic
podlaczonego do karty dzwiekowej ale nie ciagle... tylko jak szum otoczenia
sie wyraznie zmieni, ano ktos mi w piwnicy bruzdzi, wiem kto dokladnie bo
jest to nasz dom, jest to brat ktory lubi popic piwko - a ze mlody to mu
zakazali tego :)

Wie to cos by zebralo dowody "polej stary, dawaj z gwinta, niezle
sponiewiera" :)

dzieki za pomoc (lepiej jakby kodowalo do mp3...)