[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

skrypty alsy 2.6.1 i agp

From: Patryk <patrykx_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Fri Feb 06 2004 - 09:42:29 CET

cze
ostatnio zmienilem jadro na 2.6.1 niestety nie udalo mi sie uruchomic
dzwieku :-( oczywiscie mam moduly alsy skompilowane
karta dzwiekowa zintegrowana via 8233 z chipem ad1980
plyt glowna Asus a7v600 na kt600
po zmianie jadra skasowalem plik /etc/asound.state i uruchomilem alsaconfig
wszystko poszlo gladko bez zadnych informacji o bledach
jedynie dmesg pokazuje cos takiego
ALSA sound/pci/via82xx.c:512: codec_valid: codec 0 is not valid [0xfe0000]
i tak przez kilka linijek
wczesniej mialem alsa 1.0.1 nie wiem jaka jest w 2.6.1 moze przez to te
problemy

mam tez problem z agpgart, laduje sie ale lspci pokazuje ze kt400 agp
i nie moge zaladowac modulu mga ktory jest do dri dla akrty matrox g450
FATAL: Error inserting mga (/lib/modules/2.6.1/kernel/drivers/char/drm
mga.ko): Invalid argument

--
Patryk