[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack i 80-90MB

From: Cosiek <listy_1_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Thu Jan 29 2004 - 20:00:12 CET

Mi udało sie zejść do ok 120 MB - ale trochę inny konfig - cache proxy
będzie w innym miejszcu ?? :)
Ogólnie moja rada ręcznie wszystko wyrzucaj całą dokumentację - kasuj
ręcznie ,kernel kompilowany koniecznie , programy najlepiej też a w nich
tylko to co potrzebujesz !

Ja mam tylko 100MB dysk z czego 20MB chce dac na swapa, zostaje mi 80MB.
Probowalem trybu expert recznie wybieralem pakiety przy instalacji i mi sie
wywalil ze brak miejsca :(, ale zrobie chyba inaczej zainstaluje Slacka na
wiekszym dysku, przygotuje go na nim odpowiednio powywalam pliki, a pozniej
przeniose na ten miejszy przy pomocy "dd".
Myslicie ze zadziala ?? :)
A co do tego proxy to racja tez jakos bede musial go upchac :)