[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack i 80-90MB

From: hans2000 <hans2000_malpka_poczta.fm>
Date: Thu Jan 29 2004 - 19:37:31 CET

Użytkownik Cosiek napisał:
Witam

> Mam maly problem chce zainstalowac slacka na twardzielu 80MB(ma na nim
> chodzic HTB,a uslugi typu www,ftp,proxy maja byc przekierowane na inny =
komp
> w sieci) no i sie poce juz 5 dzien i mi nie wychodzi googlowalem
> przegladalem grupy fora i wymiekam :).

Mi udało sie zejść do ok 120 MB - ale trochę inny konfig - cache =
proxy
będzie w innym miejszcu ?? :)
Ogólnie moja rada ręcznie wszystko wyrzucaj całą dokumentację -=
 kasuj
ręcznie ,kernel kompilowany koniecznie , programy najlepiej też a w n=
ich
tylko to co potrzebujesz !

| Pozdrawiam Sebastian e-mail: hans2000@poczta.fm |
| Gadu-Gadu: 2540160 jabber: hans2000@chrome.pl |