[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: karty sieciowe

From: imaginative <imaginative_malpka_post.pl>
Date: Mon Jan 12 2004 - 14:47:06 CET

In article <btfgaj$s8u$1@atlantis.news.tpi.pl>, jurij@we.pl says...
> w swoim kompie mam 3 x 3Com- wszystkie takie same, i problem polegaj?cy na
> tym,. że czasem slack widzi tylko dwie z nich, czasem jedn?, czasami tylko
> lo albo wszystkie trzy. Prawdopodobnie to NTG, bo mogłem sobie pozwolić na
> przeinstalowanie systemu i na próbe wrzuciłem mdk 9.1 - było to samo. Jednak
> może kto? spotkał sie z podobnym problemem ?
heh mialem ostatnio podobny problem ;) po 2 godzinach walki z systemem
okazalo sie ze jakims cudem jedna z 2 kart poluzowala sie w slocie...
ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo - po zdjeciu obudowy
serwera okazalo sie ze padl wentylator na procesorze i gdyby nie to ze
jest to winchip 200, ktory prawie sie nie grzeje i jedyna tego
konsekwencja byly resety kompa, to by mozna bylo z niego tylko breloczek
zrobic ;)

--
| imaginative | glupi ludzie wierza w glupie bzdury |
| imaginative@post.pl | madrzy ludzie wierza w madre... bzdury! |