[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: karty sieciowe

From: Grung <ojciec_malpka_rydzyk.one.pl>
Date: Wed Jan 07 2004 - 16:05:23 CET

Jurij wrote:
> w swoim kompie mam 3 x 3Com- wszystkie takie same, i problem polegający na
> tym,. że czasem slack widzi tylko dwie z nich, czasem jedną, czasami tylko
> lo albo wszystkie trzy. Prawdopodobnie to NTG, bo mogłem sobie pozwolić na
> przeinstalowanie systemu i na próbe wrzuciłem mdk 9.1 - było to samo. Jednak
> może ktoś spotkał sie z podobnym problemem ?

Nie ma takiej mozliwosci, zeby linuks nie znalazl tych kart. Po pierwsze
poprawnie zaladuj modul, po drugie sprobuj recznie wpisac:
ifconfig eth0 up;ifconfig eth1 up;ifconfig eth2 up

Wydaje mi sie ze to powinno pomoc, po za tym sprawdz w "dmesg" czy nie
pojawiaja sie jakies bledy podczas bootowania/ladnowania modulow

--
Grung