[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: htb

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Sep 23 2003 - 22:38:35 CEST
[slacklist] Re: htb

W liście z pon, 22-09-2003, godz. 22:12, Rafal R. = pisze:
> Witaj :)
> Czy na tym Twoim SDI udostepniasz jakies uslugi =
> jezeli nie (A tak mi sie zdaje)..to wywal te = wszystkie dyrektywy dotyczace
> interfejsu ppp0...
>
> pozdroofka
>   Rafal

tak się cały czas przyglądam tej rozmowie i = wcześniejszych dotyczących cbq, htb itp.
i nie mogę zrozumieć z czym ta walka. U mie w = sieci jeżeli jeden
użytkownik coś ciągnie to wykorzystuje całe = pasmo, jeżeli dwóch to pasmo
dzieli się po połowie czyli po 50%, jeżeli =
rozumiem o co tu chodzi. Może mi ktos wytłumaczyc = z czym ta walka?