[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: htb

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Tue Sep 23 2003 - 23:39:52 CEST
[slacklist] Re: htb

> tak się cały czas przyglądam tej rozmowie i = wcześniejszych dotyczących
cbq, htb itp.
> i nie mogę zrozumieć z czym ta walka. U mie = w sieci jeżeli jeden
> użytkownik coś ciągnie to wykorzystuje =
> dzieli się po połowie czyli po 50%, jeżeli =
> rozumiem o co tu chodzi. Może mi ktos = wytłumaczyc z czym ta walka?

No to masz slabych zawodnikow i jakis lewy sprzet. U = mnie jak nie mialem
podzialu pasma to jeden ziomek zapuszczal kaze i o = sprawdzeniu poczty
mogles zapomniec, jedyne co dobrze funkcjonowalo to = gadu :D. Nie ma
mozliwosci by lacze tak samo z siebie sie podzielilo = bez shaperda albo
jakichs wlasny skryptow cbq/htb - to o czym Ty = piszesz to jest czysta
abstrakacja. A jak jeden sciaga film a drugi sprawdza = poczte to na
sprawdzenie poczty tez dostaje transfer wynikajacy z = tego co tu piszesz?? -
bo chyba nie bardzo. Wszystko to co Ty tu napisales = wyzej jest go*** prawda
chyba ze masz shapera czy cos w tym stylu. Chcialbym = to zobaczyc na wlasne
oczy, bo o czyms takim o jeszcze nie slyszalem zeby = lacze samo z siebie sie
dzielilo - w takim razie shaper, cbq i htb i inne = tego typu pierdulki to
jest pic na wode i wogule nie potrzebne - brawo, = mozesz zostac moim guru.
Napisz jeszcze jak to osiagnoles bo jestem bardzo =

Moja porada wez sie zastanow o czym piszesz, wyciagnij = wnioski z tego co
napisalem i przestan zyc w swoim wlasnym wymysonym = swiecie...