[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: witam i pytam: gdzie reigster_globals z php.ini (PHP + Mysql)

From: Maciej Sokolowski <mackosa@wp.pl>
Date: Wed Sep 24 2003 - 17:58:04 CEST
[slacklist] Re: witam i pytam: gdzie reigster_globals z php.ini = (PHP + Mysql)

Hello Piotr,

Wednesday, September 24, 2003, 6:20:29 PM, you = wrote:

[ciach]

PS>  O ile się nie mylę to trzeba = odhaszczować w /etc/apache/httpd.conf
PS> Include /etc/apache/mod_php.conf na samym =

To moze wyjasniajac po krotce:

Wczesniej byly zainstalowane apache.tgz, mysql.tgz, = php.tgz.
I dzialalo wszystko. Zachcialo mi sie zabawy Mysql'em = przez http.
Potem odinstalowalem samo php.tgz, aby miec obsluge = Mysql w PHP.
Nastepnie skompilowalem i zainstalowalem PHP ze = zrodel.
Teraz jest obsluga Mysql w PHP (niby = "prawie" wszystko dziala), ale
register_globals = Off albo w ogole system nie = widzi konfiguracji.

Stad moje pytanie:
Jesli nie przekopiowac php.ini-dist do odpowiedniego = katalogu,
to - jak sprawdzic w jakim katalogu musi byc = konfiguracja php.ini
(php.ini-dist). Teoretycznie wystarczy zmienic Off na = On, ale nie wiem
gdzie :)

Best regards,
 Maciej        &nbs= p;            = ;       mailto:mackosa@wp.pl