[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: witam i pytam: gdzie reigster_globals z php.ini (PHP + Mysql)

From: Maciej Sokolowski <mackosa@wp.pl>
Date: Thu Sep 25 2003 - 09:59:35 CEST
[slacklist] Re: witam i pytam: gdzie reigster_globals z php.ini = (PHP + Mysql)

Hello Krzysiek,

Wednesday, September 24, 2003, 7:01:22 PM, you = wrote:

KK> <?
KK> phpinfo();
?>>

KK> W tym co sie wyswietli wyszukaj: Configuration = File (php.ini) Path
KK> ... i po klopocie :) mam nadzieje :)

Ello :)

Wlasnie brakowalo PHP'owi tego pliku a info dostalem = od systemu za
pomoca:
strace php :)

zaczalem recznie okreslac mu katalog =
./configure --prefix=/usr/local

a plik php.ini-dist trzeba skopiowac pod nazwa php.ini =
/usr/local/php/lib/php.ini

Dzieki za pomoc, udanego dzionka !
Maciej         &nbs= p;            = ;      mailto:mackosa@wp.pl