[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problem z adsl

From: Sastian <sastian@op.pl>
Date: Thu Sep 25 2003 - 12:07:33 CEST
[slacklist] Re: problem z adsl

8<----------------------------------CIACH--------------------= ---------------

> niby wszystko oki. znaczy sie dlamnie ... bo sie = nie lapie jeszcze w tym
> wszystkim ale jakos nie mam polaczenia z netem = tzn.
> nie dzial irc, www, gaim, itp.
>
> Czy moze ktos z was wie co moze byc problemem = ??
> pozdrawiam i mam nadziej ze pomorzecie.
>          =    a i uzywam slacwara 9.0 :)

Nie wiem, czy pomoge Ci jakos znaczaco, bo w linuksie = jestem... no, nawet
nie zielony.

ALE

Swego czasu mialem ogromny problem z uruchomieniem = polaczenia z netem na
terminalu Sferii (takiej nowej telefonii). Obsluga = klienta Sferii odmawiala
pomocy, nikt nie wiedzial o co chodzi az do czasu, = kiedy zainstalowalem
oparty na Slackware CollegeLinux i wszystko poszlo = bez bolu. U mnie tez
polaczenie sie nawiazywalo, a nie moglem nic zrobic - = pingowac, www-owac,
ftp-owac i inne-owac.
Okazalo sie, ze problemem jest niezgodnosc wpisu w = /etc/HOSTNAME z wpisem w
/etc/hosts, gdzie wpisujesz numer IP swojego kompa w = sieci i jego domene. Po
tym, jak uzgodnilem oba te wpisy - poszlo bez mydla = :-)

WIEC

Jezeli laczysz sie z netem, a net nie chodzi - = sprobuj. Moze to Ci pomoze.
Daj znac, czy poskutkowalo.

Pozdrawiam cieplo,
Sastian