[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

slackware 9.0 - problem z interfejsami sieciowymi, obsluga napedów usb zip iomega

From: Ireneusz Sobkowicz <irs@tlen.pl>
Date: Thu Sep 25 2003 - 12:34:49 CEST
[slacklist] slackware 9.0 - problem z interfejsami sieciowymi, = obsluga napedów usb zip iomega

Witam

Proszę o pomoc w dwóch sprawach

1. Mam zainstalowane w systemie 2 karty sieciowe = (rtl8139d)
od strony sprzętu jest wszystko w porządku = natomiast coś jest nie tak z konfiguracją systemu

eth0 (ip 10.0.0.1) działa - ping biega w obie strony =

eth1 (10.0.0.2) nie działa - brak reakcji na = ping

zauważyłem też że po przepięciu kabla na =

System slackware 9.0, świeżo zainstalowany - = konfiguracja domyślna, kernel 2.4.20, 2.4.22

2. skompilowałem jądro 2.4.22 z obsługą usb - = włączone opcje przy kompilacji to:
[*] SCSI support
<*> SCSI emulation support
<*> Support for USB
<*> Alternate Driver support
<*> USB Mass Storage support

Napęd działa ale tylko wtedy gdy zostanie = podłączony do komputera przed jego uruchomieniem, jeżeli zostanie = podłączony w trakcie pracy system się zawiesza :(

Czy coś skopałem? (mało prawdopodobne bo nie = było kiedy :) - system jest świeży) a może czegoś nie = zrobiłem???

Dziękuję i pozdrawiam
Irek Sobkowicz