[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Abiword

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sat Sep 27 2003 - 20:58:45 CEST
[slacklist] Re: Abiword

W liście z sob, 27-09-2003, godz. 19:38, Piotr Simon = pisze:

> spróbuj
> $ ldd /sciezka/abiword |grep not
> moze brakczegos

Dropline instalowałem na ful, byćmoże jednak =
znaleść tej ścieżki  do abiworda nie mam = pojęcia w którym miejscu jest
zainstalowany.Na konsoli mam taką =
Gtk-Message: Nie można przekonwertować nazwy = pliku "nazwa_pliku" na
utf-8 (spróbuj ustawić zmienną środowiskową = G_BROKEN_FILNAMES):
Niepoprawna sekwencja bajtów na wejściu konwersji = !

Przypuszczam że chodzi o kodowanie w systemie = które ustawione jest
inaczej, a jeśli chodzi o tą zmienną to nie mam = pojęcia o co chodzi:)
Pozdrawiam