[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slackware jako desktop

From: Pawel Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Sat Sep 27 2003 - 21:31:10 CEST
[slacklist] Re: slackware jako desktop

Dnia 09/27/2003 03:33 PM, Użytkownik Marcin = Kielesiński napisał:
> Witaj slacklist,
>
> Od jakiegoś czasu czytam tą listę, jako = "nowy", i nieśmiało zauważam,
> iż zdecydowana większość postów =
> serwera. Wobec tego mam pytanie - ktokolwiek z = Was używa tego systemu
> jako takiego... hmm. "zwykłego" ;) =

Moja przygoda ze slackware zaczęła się jakiś = rok temu -
właśnie na desktopie (piszę właśnie z = niego).
Szukałem wtedy osa na serwer, bo polityka upgadów = firmy RedHat
mnie zniechęciła do upgradu mojego 7.1 do =
firmy. No ale postanowiłem się najpierw nauczyć =
Na pierwszy ogień wziołem slackware, bo jak sobie = bym nie
poradził to można jeszcze łatwiejszego debiana = wziąć.
No więc sobie poradziłem tak skutecznie, że = zrobiłem upgrade z
wersji 8.1 do current (który to był wtedy = rozwolowy) potem
"przeżyłem" ustabilizowanie systemu i z = wydania stabilnego
brakowało mi chyba 5 paczek :)
Takie podejście mi się bardzo podoba :)

Więc reasumując przydługi wywód - używam na = serwerze i na
desktopie

--
pozdrawiam Paweł Rohde [patt]
[gadu-gadu: = 755284       = mail:pawel_NOSPAM@rohde.poznan.pl ]