[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ip_conntrack zgubne dzialanie by Luko = (no subject)

From: Radoslaw Czyzewski <morgor@wp.pl>
Date: Wed Oct 01 2003 - 03:04:15 CEST
[slacklist] Re: ip_conntrack zgubne dzialanie by Luko = (no = subject)

On Tue, 30 Sep 2003 00:35:00 +0200
"Luko" <luko@munet.eu.org> = wrote:

> faq`a jak zrobic udostepnianie neta i teraz = wszedzie a to absolutnie
> wszedzie pisze zeby ladowac ten modul - = szczegulnie ze nikt nie wie po
> co on jest, no to po jakiego cwela go ladujecie. = Ktos "madry"
> stwierdzil ze

Z tego co wiem (a wiem z doświadczenia) to =
jest aby ludki z sieci lokalnej mogły = podłączać się do FTP'ów. Kiedyś
tego mod. nie ładowałem ale jak pewnego dnia = facet zaczął mi smęcić że
nie może się na swojego FTP'a zalogować to = musiałem tego moda
załadować...

Moje pytanie - jak wg Ciebie obejść się bez =