[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: dalej Wine

From: andrew <andrewl@poczta.onet.pl>
Date: Wed Oct 01 2003 - 08:44:22 CEST
[slacklist] Re: dalej Wine

Prosze , enipiście mi takich ,,bzdur" typu : = ,,masz odpowiedniki na co się
męczysz " .zgada sie mam i działają , ale = jak by każdy mądrzejszy człowiek
zauwazył niechodzi mi o uruchamienie całego = Windows;a (bo niemiało by sensu
przezucenie sie na Slacka) a tylko umiejętność = poprawnej konfiguracji Slacka
i programów takich jak Wine.
Uczmy się a nie szukajmy odpowiedników .