[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Biurkowy slack

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Thu Oct 02 2003 - 11:29:14 CEST
[slacklist] Biurkowy slack

Witam uprzejmie. Jak już wcześniej pisałem = pracuję nad biurkowym
slackiem. Dopracowałem juz wiele rzeczy i jest = już prawie gotowy.
Niestety mam wiele zajęć których nie mogę = już odkładać a nie zakończyłem
wielu spraw w biurkowym slacku.  Jest to =
slack ma być sztandarowym systemem = "OpenSourcePoland" organizacji o
której wczaśniej dyskutowaliśmy. W związku z = tym mam prośbę, czy mógłby
ktoś się zająć rozsądnym nadaniem praw w = systemie dla urządzeń i plików
z których mają korzystać konta userów, trzeba = przemyśleć wiele za i
przeciw tak by nie utrudniać zycia userom a i nie = pozwalać im za wiele,
oczywiście najważniejsze żeby mogli = kożystać z podstawowych urządzeń
takich jak drukarka, skaner czy karta dzwiąkowa. = Dobrze było by aby
powstał skrypt który te prawa ustawi za kogoś. = Lada dzień mogę
zainstalować u mnie w pracy taki system i byłby = to świetny test dla
niego, niestety czasu mam bardzo mało i musiałbym = to skończyć
maksymalnie do piątku. Z góry dziękuję za = jakąkolwiek pomoc i
Pozdrawiam.