[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: useradd

From: Maciej Sokolowski <mackosa@wp.pl>
Date: Thu Oct 02 2003 - 11:33:09 CEST
[slacklist] Re: useradd

Hello mr.marino,

Thursday, October 2, 2003, 9:43:00 AM, you = wrote:

mm> witam wszystkich
mm> mam pytanie ... dlaczego komenda useradd nie = tworzy katalogu w /home/ o
mm> nazwie uzytkownika ?? ... podawalem rozne = parametry ale nic z tego ... moze
mm> cos gdzies sie konfiguruje ?? ... osobiscie = napisalem sobie skrypt ktory mi
mm> robi to (i jeszcze kilka innych rzeczy) ... = pytam z ciekawosci

mm> kazdy kto chce mi odpisac cos w stylu = "google: useradd " niech nie pisze nic

mozna spokojnie z opcjami to zrobic.
daruje Ci google, ale nie man'a :)

poza tym:
useradd <> adduser (sprobuj tego, a na pewno Ci = sie uda)

Best regards,
Maciej         &nbs= p;            = ;      mailto:mackosa@wp.pl

ps.
nie powiem, google pomagaja w 99,99% :)