[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: NEO - czy ktos zostal ukarany za podzial

From: Rafal Kasza <rkasza@o2.pl>
Date: Sat Oct 11 2003 - 15:55:27 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] NEO - czy ktos zostal ukarany za = podzial

Witam,

I> Man takie pytanie czy ktos z szanownych = grupowiczow mial przyjemnosc zostac
I> skontrolowany przez TPsa odnosnie neostrady. = Chodzi mi glownie o to iz
I> teoretycznie nie wolno jej dzielic poza lokal, = a wiadomo ze takie rzeczy sie
I> zdadzaja. Wiec jak to jest z szanowna = telekomuna ?

1. rozumiem ze router jest postawiony na slackware bo = w przeciwnym
razie post post powinnien byc skierowany na zupelnie =

2. temat byl walkowany 100 razy na 100-u grupach. = Polecam google.com.
To bardzo przyjemna strona jest ;-).

3. tpsa ma specjalny wydzial sledczy d/s wyszukiwania = podzielonych
neostrad. zatrudnia i tam wylacznie ludzi z panstw = bylego zsrr,
ewentualnie bylych pracownikow wywiadu. Lepiej wiec = uwazac. Za
dzielenie neostrady oczywiscie grozi rozstrzelanie i = powieszenie
rownoczesnie a wyrok jest wykonywany w trybie = natychmiastowym.
Kosztami wykonanego wyroku obarczana jest rodzina = sprawcy. O jeszcze
jednym warto pamietac: w trakcie instlacji neostrady = w lokalu klienta
tpsa instaluje kamery, mikrofony i czujniki, przy = pomocy ktorych
monitoruje czy usluga nie wychodzi poza lokal.

--
pozdrawiam
Rafal Kasza