[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: NEO - czy ktos zostal ukarany za podzial

From: Adam R. <disable@tlen.pl>
Date: Sat Oct 11 2003 - 15:05:57 CEST
[slacklist] Re: NEO - czy ktos zostal ukarany za podzial

Swego czasu Irek <irek_ad@op.pl> = napisał(a):

> Hello.
>

> Man takie pytanie czy ktos z szanownych = grupowiczow mial przyjemnosc
> zostac skontrolowany przez TPsa odnosnie = neostrady. Chodzi mi glownie
> o to iz teoretycznie nie wolno jej dzielic poza = lokal, a wiadomo ze
> takie rzeczy sie zdadzaja. Wiec jak to jest z = szanowna telekomuna ?

Witam,

Z tego co piszesz wnioskuje, iz masz zamiar przeniesc = sie z SDI na
Neostrade. Nowy regulamin korzystania z SDI mi tez =
Jednak chyba pojde na DSL.
Odnosnie Twojego pytania, mysle iz po uprzednim = umowieniu sie z "telepsami"
na przeglad instalacji zdazysz poblokowac internet = wszystkim a sobie
zostawic.

Pozdrawiam,
Radzio