[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: przesiadka z 9.0 na 9.1

From: Rafal Jezak <kacper@slubice.biz>
Date: Sun Oct 12 2003 - 20:37:36 CEST
[slacklist] Re: przesiadka z 9.0 na 9.1

Dnia nie 12. października 2003 17:09, = napisałeś:
> A jakie sa Twoje argumenty za?
Nowe wersje pakietów, czyli oprogramowania. I = wydaje się, że już wszystkie
pakiety są przekompilowane pod 486.

> Co jest w 9.1 poprawione co powoduje, ze  = warto sie na niego przeniesc?
Oprogramowanie, Linuks to nie Windows, że nowa = wersja to diametralne zmiany.
W Linuksie, głownie takie dystrybucje jak Slackware = maja tylko oprogramowanie
poprawione. Bo w takim MDK, RH developerzy dodają = od siebie różne kreatory i
wiele innych pierdoł.

> Z postow na grupie wynika, ze wiele ludzi ma z = nim klopoty po zmianie z 9.0
> i nie wiem, czy sa to klopoty wynikajace ze = zmian w obsludze, czy
> niedopracowania pewnych elementow. Moglby = odpowiedziec?
Ja używam Slackware na serwerze, 9.1 mam od dnia w = którym PV ogłosił jej
wydanie. W nocy mi się zaaktualizował i od tego =
różncy. Wszystko pięknie działa.

--
=[ Rafał 'kacper' Jeżak && = kacper(at)slubice(dot)biz
=[ JabberID : kacper@histeria.pl && GG: = 826971