[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Program do prowadzenia firmy

From: Pawel Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Sun Oct 12 2003 - 22:28:12 CEST
[slacklist] Program do prowadzenia firmy

Witam
Jestem po poszukiwaniach softu do fakturowania dla = linuxa.

Generalnie bardzo mało tego jest :(((
Nie mówiąc o tym, że rodzi się GNU XdeFactor, = ale jeszcze nie
można z tego kożystać.

Z komercyjnych są w sumie dwa za tanie = pieniądze:
A: smabi - firmy Inter Spider za 130 coś = złotych
B: sos - firmy Softservice

Więc podejście firmy A jest załamujące - = program po
uruchomieniu zżera mi 100% procesora i ponad 100M = ramu. System
się muli, X nie chodzą, nic nie chodzi ... pomaga = tylko
wyłączenie programu. Na pytanie co jest nie tak =
odpowiedź, że mam sobie sam konfiguraować = mojego linuxa !!! No
i kilka innych nie miłych maili (bo wymieniliśmy = się kilka
razy. Dowiedziałem się, że np. jestem bardzo = początkującym i
że mam sobie książkę kupić).
Firma B - program kosztuje 500 zł, ale pomoc jest = super -
widać że ludziom się chce walczyć o rynek. = Wprowadzili kilka
poprawek, rzeczy które znalazłem w wersji demo, a = były by dla
mnie bardzo uciążliwe w tydzień !!!

Tak więc bardzo nie polesam SMABIEGO a bardzo = polecam SOS'a.
Szkoda, że nie ma nic GNU ... ale jak się nie ma =
A jeszcze są inne programy - np RC-Soft, ale tam =
zaczynają się od 2200....

Jeśli wiecie o czymś czego ja nie wiem (jakiś = program do
faktur) to dajcie znać.

--
pozdrawiam Paweł Rohde [patt]
[gadu-gadu: = 755284       = mail:pawel_NOSPAM@rohde.poznan.pl ]