[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: RE: Re: Re: Re: Re: Odp: Rozlaczanie Neo Sagem 800 Slacware 9.0

From: Krzysiek <gumaol@poczta.onet.pl>
Date: Tue Oct 14 2003 - 19:46:35 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] RE: [slacklist] Re: [slacklist] Re: = [slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Odp: [slacklist] Rozlaczanie = Neo Sagem 800 Slacware 9.0

> kurde
>
> Talekomuna to moze narazic Cie na wszystko i = jeszcze obrucic to na kozysc,
> np. stwierdzic ze masz okazje do wymiany sprztu = ;-)
> No coz.. tez mnie to niedlugo czeka wiec = zobaczymy czy to kwestia sprzetu
> (czy bedzie sie wieszac na 250MHz ;-) )
>
> A mam do Was pytanie... ile czekaliscie na = przelaczenie sdi na neo+  -
> chodzi mi o czas w jakim byliscie pozbawieni = netu po odlaczeniu sdi a
przed
> podlaczeniem neo+
>
> Pozdroffka

> [...]
Pare godzin ale uruchomienie tego czegos na serwie = trwalo dwa tygodnie po
zmianie sprzetu z amd 100 na wlasnie pentium 2 250 =
na tym starym neo chodzila tylko 5 minut :)))))))) A = na tym pada co najmniej
co 4 godziny. Masakra... Chyba sie przerzuce na jakas = wersje dyskietkowa no
bo z tym nie moge wytrzymac. Przeciez nie bede go = restartowal za kazdym
razem jak padnie... Ach tepsy!!!!!